bمقاله عصب شناسی آموزشی و کارایی آموزشی با عصب شناسی · سامانه جامع اطلاعات پزشکی
مقاله عصب شناسی آموزشی و کارایی آموزشی با عصب شناسی

در مقاله پزشکی عصب شناسی آموزشی و کارایی آموزشی با عصب شناسیبه بررسی و بیان موضوع روشی جدید برای تحقق اهداف در زمینه تلفیق آموزش و عصبشناسی، روش سیکلی ۴ فرآیندی تحقیق ما، تشخیص نیازهای آموزشی، توسعه تحقیقات، تست در کلاس، ارتباط و ارزیابی، نسل جدید: رشته جدید پرداخته شده است.
علیرغم جدید بودن عصبشناسی آموزشی، لابراتورها و تحقیقات گروهی در این زمینه، دانشجویان دکتری، برنامه آموزشی را برای تولید رشته جدید تکمیل کردند. ما در اینجا نسل جدید محققان را در زمینه عصب شناسی آموزشی معرفی می کنیم. این موقعیت منحصر به فرد است. چرا که اخیرا عصب شناسان شناختی توانستند عصب شناسی آموزشی را توسعه دهند. پیشنهاد بر این است که گروه جدیدی از محققان بتوانند با مطرح کردن سوالات مهم در کلاس بر مشکلات مربوط بر عصب شناسی آموزشی برآیند و یافته های خود را با دقت بیشتری مورد ارزیابی قرار دهند.

Download (PDF, 417KB)

زبان مقاله: انگلیسی

توضیحات: رشته های مرتبط این مقاله پزشکی و علوم تربیتی و  گرایش مرتبط با مقاله تکنولوژی آموزش و مغز و اعصاب و دانشگاه تهیه کننده آن  واحد گسترش علوم اعصاب، لندن، انگلستان

کلید واژه ها:عملکرد حرفه ای، تحصیلات، علوم اعصاب

بیشتر بخوانید

نظر و پیشنهاد بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *