اگر به دنبال لاغری و تناسب اندام هستید، مطمئن ترین راه برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب این است که رژیم خود را با تغییرات کوچکی در برنامه غذائی تان شروع کنید و یک دفعه سراغ رژیم های سخت و طاقت فرسا نروید. تغییرات کوچک بسیاری وجود دارد که منجر به کاهش وزن چشم گیری می شود.

ترفندهای رژیمی برای لاغری سریع لاغری چند ترفند رژیمی برای لاغری سریع

خامه مصرف نکنید

خامه قهوه تنها از روغن هیدروژنه، شکر و غلیظ کننده‌ها ساخته شده، به همین دلیل می تواند یکی از ناسالم ترین غذاها در برنامه غذایی تان باشد. قندهای مصنوعی در انواع بدون چرب یا بدون قند آنها را بهتر نمی کند. اگر نمی توانید قهوه را سیاه میل کنید، کالری های غیر ضروری را حذف کنید و مقداری شیر واقعی در قهوه خود بریزید.

پرهیز از نمک

نمک اضافی در برنامه غذایی تان باعث جمع شدن آب در بدن شده و نفخ را افزایش می دهد. دفعه بعد که خواستید روی غذا نمک بریزید بیشتر فکر کنید، تغییر در وزن آب بدن به معنای تغییر روی ترازو است.

در یک ظرف کوچک غذا میل کنید

ظرف های بزرگتان را با ظرف های کوچک جایگزین کنید. در یک تحقیق به دو گروه از داوطلبان در بشقاب های بزرگ و کوچک غذا داده شد، گروهی که بشقاب هایشان بزرگتر بود ۱۶ درصد بیشتر غذا خوردند، با این حال این افراد فکر می کردند از گروه دیگر غذای کمتری خورده اند.

آب بنوشید

تامین آب بدن می تواند گرسنگی تان را کنترل کند، مخصوصا اینکه بیشتر مردم متاسفانه احساس گرسنگی را با احساس تشنگی اشتباه می گیرند. دفعه بعد که فکر کردید به یک میان وعده نیاز دارید، یک لیوان آب بنوشید و ۳۰ دقیقه منتظر بمانید، در بیشتر مواقع خواهید دید که احساس گرسنگی تان فرو می نشیند.

آدامس بجوید

تحقیقات دانشگاه رود آیلند نشان داده وقتی افراد بالغ صبح ها به مدت یک ساعت آدامس می جوند، تا حدود زیادی کمتر احساس گرسنگی می کنند و موقع ناهار ۶۷ کالری کمتر غذا می خورند. این عدد شاید به نظر کم بیاید، اما اگر مرتب این کار را بکنید ماجرا فرق خواهد کرد. از آدامس نعنایی استفاده کنید تا، بیش از پیش بتوانید گرسنگی را سرکوب کنید.

مطالب مرتبط:

لاغری و تناسب اندام با چند خوراکی بهاری!

راهکارهای تثبیت وزن بعد از لاغری