آیا چربی‌هایی که دور کمر و پهلوها جمع شده اند شما را آزار می دهد، حتما مایلید تا روشی برای آب کردن سریع چربی پهلوها پیدا کنید. چربی های جمع شده در پهلوها علاوه بر اینکه ظاهری زشت دارند سلامت شما را نیز به خطر می اندازند. برای خلاصی از چربی پهلو، علاوه بر ورزش و تغذیه مناسب، بهداشت و زندگی سالم نیز حائز اهمیت است.

چطور چربی پهلو را آب کنیم؟ چربی پهلو چطور چربی پهلو را آب کنیم؟

۱- به پهلو دراز بکشید، زانوهایتان را روی هم گذاشته و کمی جمع کنید. سپس بالاتنه را به آرامی از زمین جدا کرده و سپس به حالت اول بازگردید. برای هر پهلو ۲۵ تا ۳۰ بار حرکت را تکرار کنید. سپس در همان حالتی که به پهلو خوابیده اید، پاهایتان را دراز کنید و هر دو را با هم از زمین بلند کرده و پس از چند ثانیه به حالت اول بازگردید.

۲- به پشت دراز بکشید. عضلات شکمتان را منقبض کنید. پس از پنج ثانیه صبر، با نفس عمیق عضلات تان را شل کنید هر قدر که می توانید این حرکت را تکرار کنید.

۳- باید خواب کافی داشته باشید. توجه داشته باشید که کاهش ساعات خواب شبانه باعث افزایش اشتهایتان و در نتیجه تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو خواهد شد.

۴- مواد غذایی مثل کرفس،چای سبز و میوه های ترش می توانند چربی سوزی کنند. میزان مصرف سبزی، میوه، غلات، حبوبات و غذاهایی که فیبر زیاد دارند را زیاد کنید. آناناس بخورید زیرا بروملین موجود در میوه آناناس باعث تخریب فیبرهای کلاژن که سلول‌های چربی را در خود ذخیره دارند، می شود. برای همین هم آب جمع شده در سطح سلولیت‌ها را از بین می‌برد.

منبع: yjc.ir

مطالب مرتبط: 

آیا با ورزش می‎توان سلولیت را برطرف کرد؟