قبل از ورزش کردن چه بخوریم؟ 

اگر یک رژیم غذایی سالم و کم کالری را در طول روز دنبال می‌کنید احتمالا نیازی نیست قبل از ورزش چیزی بخورید. اما اگر این کار باعث شود انرژی شما بیشتر شود کار خوبی خواهد بود. این کار از افت قند خون حین ورزش جلوگیری می‌کند. غذاهای مناسب را انتخاب کنید. و مطمئن شوید آب کافی به بدنتان می‌رسد و در هنگام ورزش کردن بدنتان دچار کم آبی نمی‌شود.

چند خوراکی خوب برای قبل از ورزش  

قبل از ورزش کردن چه بخوریم؟ ورزش کردن قبل از ورزش کردن چه بخوریم؟ jamba15t2fruitgreekyogurtbowled

متخصصان توصیه می‌کنند که یک ساعت قبل از انجام تمرینات ورزشی بهتر است یک غذای کم چرب با میزان کالری بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میل کنید که انواع مختلف پرونئین و کربوهیدرات‌ها را شامل شود. کربوهیدرات‌ها انرژی مورد نیاز شما را تامین می‌کنند و پروتئین‌ها توسط ماهیچه‌ها مصرف می‌شوند. 

  • نان تست گندم کامل با کره بادام زمینی و برش‌های موز
  • ماست میوه‌ای
  • کراکر غلات با پنیر کم چرب
  • مخلوط آجیل و میوه‌های خشک  
  • ۱۴ عدد بادام 
  • اسموتی میوه 
  • یک فنجان انبه خرد شده 
  • مخلوط ماست کم چربی و عسل 
  • سیب زمینی آب پز 
  • ۲۰ عدد پسته 
  • یک فنجان انگور 

قبل از ورزش کردن چه چیزهایی نخورید

غذاهایی با چربی یا فیبر زیاد نخورید. این غذاها باعث ناراحتی معده می‌شوند و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا انرژی به بدن برسد و باعث می‌شود احساس سنگینی کنید. فراموش نکنید قبل از ورزش زیاد نخورید این یک میان وعده است نه غذای کامل، اگرچه کربوهیدرات‌ها خوب هستند اما کربوهیدرات مورد نیاز خود را از شکلات و شیرینی تامین نکنید.