اسکات حرکتی ورزشی است که بیشتر برای شکل دادن به باسن و ران ها استفاده می شود. عضلات ران و باسن بزرگترین عضله ها در بدنتان هستند، پس هر زمان خواستید ورزشی انجام دهید که بیشتر عضلات بدن را درگیر کند حتما باید ران و باسن را هم شرکت دهید. به این ترتیب می‎توانید چربی سوزی را افزایش دهید. 

اسکات برای چربی سوزی چربی سوزی یک حرکت ورزشی برای چربی سوزی بیشتر

اضافه کردن ورزش‌های قدرتی به روتین ورزشی کمک می‌کند بدنتان تستوسترون آزاد کند، که به عنوان یک هورمون رشد به بدن کمک می کند و بدن می‎تواند عضله بسازد و چربی سوزی بیشتر شود. در حرکت اسکات برای تثبیت حالت بدن مجبور می شوید هسته بدن و عضلات شکم را درگیر کنید. اسکات با وزنه یکی از بهترین حالت ها برای به چالش کشیدن هسته بدن است. نگه داشتن یک دمبل مقابل قفسه سینه مجبورتان می کند که برای صاف ماندن و تثبیت بدن انرژی بیشتری صرف کنید. این حرکت انواع مختلفی دارد و می تواند در شکل های مختلف به قوی کردن باسن و پایین تنه کمک کند. پس با کمک یک مربی می توانید انواع دیگر اسکات مانند اسکات با وزنه یا دمبل را نیز امتحان کنید. حرکت اسکات می تواند خیلی چیزها را برای یک مربی ورزشی روشن کند از جمله، عدم تعادل عضلانی، ساختار بدن، قدرت بدنی، و ضعف های بدن. حرکات اسکات به نظر خیلی ساده می آید اما اشتباه انجام دادن آن برای مدت زمان طولانی می‎تواند به بدن به خصوص زانوها آسیب وارد کند. پس بهتر است قبل از انجام حرکت خوب آن را بیاموزید تا بتوانید با استفاده از آن مشکلات بدن را بهبود ببخشید.

منبع: salamatnews.com

مطالب مرتبط:

پیاده روی چگونه باعث چربی سوزی می‌شود؟

کدام دستگاه بدنسازی برای چربی سوزی بهتر است؟