هوس خوردن خوراکی‌های شیرین، یکی از مشکلاتی است که می‌تواند جدی ‌ترین افرادی که رژیم های سر سخت برای لاغری می‌گیرند را  وسوسه کرده و تمام تلاش های فرد را یک شبه بر باد دهد. دریافت کردن مقدار مناسبی ویتامین‌های B می‌تواند به کاهش میل به خوردن شیرینی‌جات منجر شود.

برای لاغری ویتامین ب بخورید لاغری برای لاغری ویتامین ب بخورید

دریافت مقدار مناسبی از ویتامین ب می‌تواند در متابولیزه کردن چربی به بدن کمک کرده و احساس رضایت‌مندی و انرژی بیشتری به شما بدهد. قند نوعی کربوهیدرات است و همراه با نان و ماکارونی که شیرینی کمتری دارند، در یک گروه قرار می‌گیرد. ویتامین (بیوتین) می‌تواند احساس رضایت‌مندی نسبت به مصرف کربوهیدرات‌های خوراکی را افزایش دهد و از طرفی تمایل به پرخوری را تا حد مطلوبی کاهش دهد. سطح بیوتین موجود در بدن به‌ راحتی از طریق مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، استرس و بیماری‌های گوارشی پایین می آید. بنابراین، دریافت بیوتین کافی به‌طور منظم می‌تواند میزان مصرف کربوهیدرات‌ها را در سطح استاندارد نگه دارد. ویتامین ریبوفلاوین به بدن کمک می‌کند تا چربی را به‌ درستی هضم کرده و منبع مناسبی برای تامین انرژی به حساب می‌آید. اگر بدن کالری کافی برای تولید انرژی نداشته باشد هوس مصرف بیش از اندازه شیرینی در وی افزایش پیدا می‌کند. گوشت قرمز، لبنیات، تخم ‌مرغ و ماهی، منابع مهمی از ریبوفلاوین هستند.

منبع: yjc.ir

مطالب مرتبط:

با خوردن این آجیل نیازی به قرص لاغری ندارید!

با این معجون، چربی‌سوزی را چند برابر کنید!

فایند فارسی